10 Nisan 2012 Salı


SALONUMA YAPTIĞIM ŞIK AYNAM



Öncelikle kartona yapıştıcı ve minik minik muffin kalıplarına ihtiyacımız var.Heee! bir de koli bandı yada çift taraflı bant .)


Muffin kalıplarımızı kartonumuza istediğimiz şekilde (simetrik,asimetrik yada desenler yaparak) sık sık ve yoğun olarak yapıştırıyoruz.

Sonra kartonumuzu görünmeyecek şekilde kenarlardan güzzzeeeelce kesiyoruz.

Sıra aynamızın üzerine koyup denemeye geldi:) en keyifli ve heyecan verici yeri :))) bunu yaparken zaten nasıl yapacağınıza karar veriyorsunuz.Ben nerelere ne şekillerde koyup denedim anlatamam, çektiğim bütün resimleri koysaydım buraya sayfalar alırdı herhalde:) neyse cıvımayalım.

Tatataaaaaaaam! İşte bana göre benim muhteşemim buu, biz de gelen bütün misafirlerimde çok beğendik.Umarım siz de beğenmişsinizdir.Yapmak isteyip takıldığı bir yer olan bütün arkadaşlarım merak etikleini sorabilirler.Şimdiden kolay gelsin.

3 yorum:

  1. tebrik ediyorum .çok güzel olmuş. ellerinize sağlık. güle güle kullanın.

    YanıtlaSil
  2. vavvv süpersin yaaa,şimdi keşfettim seni ve bu olaya bayıldım.hemen eski ev arkadaşımın evinde uygulamalıyım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok sevindim, yeni sayfamdaki yenilikleride görmeni isterim o zaman .)

      Sil